Kundesenter netthandel
Har du spørsmål om bestillingen din, levering eller retur? Eller kanskje du trenger hjelp med produkter eller betaling? Vi gjør vårt beste for å gi deg rask og god kundeservice.
Har du spørsmål vi ikke har dekket her? Ta kontakt med oss, vi er alltid tilgjengelige for å hjelpe deg!
Vanlige spørsmål
Du kan nå oss via kontaktskjema, telefon eller chatte med oss direkte her på nettsiden. Vi svarer så raskt vi kan!
Bestillingen kan endres eller kanselleres så lenge den ikke er behandlet eller sendt. Ta kontakt med oss umiddelbart for hjelp.
Leveringstiden avhenger av leveringsmetode og hvor du befinner deg. Du kan følge pakken din med sporingsnummeret du mottar på e-post. Til Sør-Norge er leveringstiden 1-2 dager. Til Nord-Norge er leveringen 2-3 dager med pakke til hentested.
Du har 14 dagers returrett hos oss. Du kan velge å sende varer i retur med egen fraktetikett eller benytte vår returløsning under for generering av returlapp via Bring. Returkostnad på kr 99 belastes ved benyttelse av vår løsning.
Spesielle regler:
- Dersom vårt retursystem ikke benyttes, og man kjøper en egen returlapp må sporingsnummer på pakken sendes oss så snart dette er opprettet. Svar på e-posten med ordrebekreftelse. Returadresse som benyttes er: Retal AS avd. Lærke, Kaiveien 13, 4310 Hommersåk. Ved behov for å registrere e-post og telefonnummer til mottaker bruk følgende: tlf 99702270 / hei@retal.no.
- Retur av bålpanner (stort gods) betaler du nå kr 99 for retur. Vi vil belaste en ytterligere kostnad tilsvarende den reele returkostnad så snart bålpannen er mottatt i retur. Totalt returkostnad for en bålpanne ligger typisk mellom kr 200-500 kr alt etter hvor i landet du bor.